Första dagen på nya jobbet

Jag i juli 2008
 
Jag började kl 9, och var hemma kl 11:30. Det gick inte riktigt enligt planen idag eftersom det var lite problem med att få fram en nyckel till lokalen, så efter många om och med bestämdes det att vi börjar imorgon istället. Sjukt synd, för jag var riktigt taggad alltså. Dock gick 6 av oss 8 pers till Espresso House och fikade istället, så lärde vi känna varandra lite. Riktigt trevliga människor måste jag säga, så det här blir nog bra.
 
Nu vet jag dock inte vad jag ska göra, så får försöka hitta på något här. I eftermiddag blir det fika med en kompis, så helt utan planer är jag ju inte.
E

Postat av: Sandra

Vad är det du kommer göra, typ telefonförsäljar-sak? :)

Svar: jajemen!
Emma

2012-09-06 @ 14:26:11
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback