På väg tillbaka

Den här bilden är nästan lika gammal som min blogg, för den är tagen i augusti 2008
 
Sådär hörrni, nu är jag påväg tillbaka till de levande igen, haha. Det har varit lite kalabalik på jobbet i några dagar, och det har slutat med att jag numera jobbar på kontoret i Göteborg istället. Så det blir pendling framöver nu, och det innebär långa dagar. Jag började iallafall jobba där idag, så nu är jag fullproppad med nya intryck och mer information. Är supertaggad på att komma igång och sälja, så bloggen kommer kanske hamna lite åt sidan.
 
Förresten, jag har funderat lite på det här med bloggen, om jag ska fortsätta eller ej. Jag har ju ändå bloggat i över 4 år, så jag vet inte om "min tid är över" nu. Men jag vet inte, har ni någon åsikt om det får ni gärna kommentera en liten rad.
 
Nu ska jag plugga in massa jobbinfo.
E

Postat av: Christopher

När jag känt att en fritidssyssla blivit tråkig eller nästan tvångsmässig, så som viss form av motion kan bli t.ex., har jag tagit ett uppehåll på någon månad och efter det bestämt om jag vill fortsätta eller ej. Det skulle passa dig bra nu kanske, det tar ju mycket kraft att byta jobb och arbetsplats.
Ha det bra!

2012-09-21 @ 22:07:35
Postat av: Caroline

Jag hoppas du fortsätter för de är så roligt att läsa om hur du och Lady utvecklas ;)

2012-09-22 @ 12:44:11
Postat av: Hartmut

Hello...when I looked to that beautifull foto..
I thought: wasn't it made just yesterday?
Nevertheless I'll hope you are blogging as long as you enjoy it....
www.youtube.com/watch?v=EGikhmjTSZI

2012-09-23 @ 21:35:14
URL: http://www.bbutterfly.blogg.se
Postat av: Sanna Svedin

Jag har just börjat med veckans blogg, kommentera bara "Jag är med" här (http://gottagetdown.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html) för att vara med.

2012-10-06 @ 18:24:20
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback