En snabb update - helt jävla mörbultad

Jag har jobbat som bara den i veckan, och igår efter jobbet var det dags för hoppträning på Lady. Jag hade en jättekonstig känsla i hela kroppen en stund innan hoppträningen började, men tänkte inte mer på det. Träningen började, och det gick finfint. När hindrerna blev lite högre blev det dock vägran efter vägran, och precis innan en oxer smet Lady åt sidan, och då kraschade jag rakt in i hindret. Ryggen fick ta den största smällen, så jag har rätt svårt för att röra mig idag. Har därför varit hemma från jobbet och så.

Förutom att ha ont i ryggen har jag även ont i naken, höger armbåge, vänster överarm, i svanskotan, samt vid sidan av det högra knät och lite smått vid vissa revben. Utöver det har jag lite sår och blåmärken lite var stans.

Otur, otur säger jag bara. Igår kväll trodde jag att jag hade brutit ett revben, för det gjorde så jääävla ont, men idag känns det lite bättre. Jag ska vara hemma tills på måndag nu, och då är jag förhoppningsvis fit for fight igen.

Förörvigt (lite roligt sådär) så fick jag en väldigt rolig förfrågan igår, jag tacka ja, och ser väldigt mycket fram emot vad den har att erbjuda. Dock kommer jag inte berätta vad det är förrän det är lite mer aktuellt, för just nu känns det lite over the top, men vi får se vad som händer.

Ha det fint nu hörrni, för jag ska återgå till att vila min kropp.
E

Postat av: Maria

Jisses hörru, det där lät inte alls något vidare. Det där med att bli blå slagen råkar förken vara lite för bra på. Hoppas smärtan går ner och att rygg och nacke klarat sig.



Vi får höras, men just nu måste jag bums i sängen så jag blir kry någon gång. Ta väl hand om dig..

Kramar om

2011-08-18 @ 21:37:29
URL: http://mariafotograferar.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Men usch, du har sån otur! :(

Krya på dig hörru <3

2011-08-18 @ 22:01:04
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Fanni - Hästar, foto & musik

sv: ja visst det är okej om du lägger upp bilderna :)

2011-08-19 @ 20:02:36
URL: http://mrsbroccoli.blogg.se/
Postat av: mar

Usch usch!! Du får vara försiktig med dig vettu!! Spännande med den där förfrågan!! Nyfiken på vad detta kan vara!! ;D

2011-08-23 @ 18:23:40
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback