12 september

Tjohooo! Tandställningen försvinner den 12e september, och det ska bli så jäkla skööönt! I och för sig kommer jag få en uttagbar tandställning efter det som jag ska ha ett tag, men ändååå. Lycka, är var det är, efter 4,5 år med skiten. Haha.

Nu ska jag till stallet och fira med ett ridpass.
E


Postat av: Sandra

God damn vad länge du haft den!

Jag fick en plastskena som jag skulle ha och en tråd i underkäken, som dom sa att jag skulle ha resten av livet men nu är den borta ;)

Svar: lyllos dig! ;) jag kommer nog ha någon slags tandställning ett bra tag till, men jag slipper ju rälsen snart iallafall. :)
Emma

2012-08-15 @ 11:55:30
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback