Dagens ridpass - hoppning (film)

 
Fiiiina fina Lady, gud vad glad hon gör mig egentligen, haha. Hon var så otroligt duktig idag, och jag blir så himla stolt. Hindret kändes väldigt litet för en gång skull, och det brukar de inte göra på Lady. Sitter jag på en annan häst (som Lillan), så ser 1m ut som typ 70cm. Men sitter jag på Lady så ser 70cm ut som en 1m. Haha, eller kanske inte riktigt, men ni fattar grejen. Men idag kändes de som sagt låga, och det var ju himla skönt, för det betyder ju att jag litar mer på Lady.
 
Idag hoppade vi ännu mer 90:hinder, och det gick jättebra. Hon vägrade inte en enda gång, och då höjde jag ändå rätt snabbt. Jag fick en jättehärlig känsla, och är verkligen hur nöjd som helst. Duktig polle! Nu känns det riktigt bra inför hoppträningarna med Lady, som börjar igen om en vecka. Tjohoo!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback