Filmtips: family, western

 
How the West Was Fun (1994)
Den här filmen såg jag några gånger under min uppväxt, och jag tyckte den var jättemysig. När jag såg den nu ganska nyligen så hade jag dock ändrat min åsikt, och tyckte iställlet den var lite halvtråkig. Den var självklart lite småsöt ibland, men i stora helheleten kändes den lite b:ig. Men har man lite tråkig och vill ha en film att slökolla på så duger den, men det är ingen jag rekommenderar om man vill se något som sätter spår.
 
Handling: Efter att ha övertalat deras pappa, åker tvillingarna Suzy och Jessica besöker deras mormors fina ranch i vilda västern. Ranchen har dock för få betalande besökare, så mormorn kanske måste sälja ranchen. Hennes son Bart, gör allt han kan för att detta ska hända, medan de två tvillingarna gör det motsatta - de vill rädda ranchen.
 
Betyg: 2 av 5

Postat av: Sandra

Tror aldrig jag sett den så kanske bör göra det :p

Svar: gör du så, men förbered dig på något mellandant. :)
Emma

2012-08-22 @ 13:22:55
URL: http://Http://sandrafalkevik.com
Postat av: Sandra

Ja, tror den skulle passa in bra idag när man är förkyld och inte orkar något :p måste bara hitta den först. Några tips?

Svar: ja, men precis. tror jag laddade ner den här: http://www.mnova.eu/torrent/361800/How_the_West_Was_Fun_%281994%29_%28DVDRip%29%28XVid-MP3_2ch%29%28ENG%29.html
Emma

2012-09-04 @ 13:56:46
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback