I can't win your losing fight, all the time

När jag körde hem från ena sommarhagen förra veckan
 
Trots att dagen började ganska dåligt så har den blivit bättre och bättre, och jag har redan hunnit varit hemma några timmar efter jobbet. Tina har Lady idag, så jag kunde åka hem direkt när jag slutade. Liiite sugen på att rida är jag allt, men det får jag ta imorgon, för då hade jag ju planerat lite hoppning.
 
Idag har jag förresten inte behövt rida Nico, och det kommer jag inte behöva göra något mer nu på lägret. Det är riktigt bra faktiskt, för då hinner jag greja med annat som jag inte hade hunnit annars. Förresten, vet ni vad jag har gjort idag? I'll tell you, jag har kört in massa torvpallar och hösilage på logen! Haha, jag är jättestolt. Jag har nämligen bara kört trakor på jobbet i 1½ vecka, och jag har redan lärt mig att harva ridhusen + utebanorna, köra ut vatten och köra in grejer på logen. Nu blir det ju ännu mer tilltalande att ringa in mig för jobb - great!
 
Men nu ska jag ta och mysa lite med lilla Tea som ligger och snarkar här bredvid mig.
E

Postat av: Johanna

heej! jag igen, jag menar längst ner på sidan där man kan se tidigare inlägg alltså byta till nästa sida har inte de på min blogg och har inte hittat nått sätt att fixa de:)

Svar: hm, det har väl inte jag heller? om man går in på någon specifik kategori så står det ju så, men om man är inne på själva startadressen så ser jag inget sånt. :P
Emma

2012-08-09 @ 17:52:30
URL: http://ponnydynamit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback