Nya inköp från Hööks


CRW Supreme Ridbyxa - 729 kr


CRW Competition Top - 159 kr


CRW Basic Tävlingskavaj - 499 kr
CRW Royal Ridbyxa - 599 kr


Har köpt lite grejer på Hööks idag. Blev lite nytt till hopptävlingen nästa helg. Kavajen köpte jag spontant, för jag hade ju kunnat tävla i en vanlig långtröja om så är. Men lite fin vill man ju vara, och det kändes onödigt att köpa värsta dyra kavajen eftersom jag nog bara kommer tävla lite då och då (i och med att jag inte har en egen häst). Mina gamla vita ridbyxor är lite smått slitna, så det fick bli ett par nya sådana. Sedan kunde inte låta bli att köpa ett par vanliga ridbyxor också, för det behövs ju alltid.
E

Postat av: Emma

Handlade också lite på Hööks, har en vana att handla lite för mycket, men du hittade ju snygga saker :) Önskar att jag också kunde hitta en kavaj där... sadness

2012-06-01 @ 16:54:47
URL: http://sigurdochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback