When the sun shine...



Bilden är fotad av mig och föreställer en solnedgång i Kroatien.

Igår jobbade jag massa. Det var ca 20 hundar, så det blev en hel del promenader, fast jag städade faktiskt mest. Jag brukar göra det när det är dåligt väder.

Alltså jag stör mig på mina jobb tider, 12 - 20. Hade vart bättre att börja tidigt så man kommer hem i någorlunda bra tid. Som imorgon, då jobbar jag från 8 till 17, och det duger ju. :)

Men men, idag har jag verkligen INGEN aning om vad jag ska hitta på... och det ska faktiskt bli jätte skönt. Mina senaste dagar/veckor har varit planerade, och då känns det inte lika fritt liksom. Så det ska bli skönt att bara kunna göra vad man vill. Funderar på att gå ner till Älven lite senare och bada lite, men jag får se ;)

Nej, jag känner att jag inte har något vettigt att skriva idag, så det här får räcka ;)

Postat av: Viktoria

Svar:Ja verkligen :D

2008-08-04 @ 00:48:01
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Tette

SVAR: Ja, usch fy fan va segt.

2008-08-05 @ 22:34:54
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback