Ascot



Hade ridning igår, med Ascot. Ny ridlärare hade jag också, Patricia hette hon. Hon var jättebra, men hennes lektion var inte lätt alltså... Jösses vilken träningsvärk jag har nu :P

Det var en trevlig dag i skolan idag; började 8,15 - hade tyska (inte så kul för fick läxa, men skit samma), sen hade vi Latin A på MÅG, kl 9,50. Vi var sena från tyskan, så vi fick småspring dit. Väl framme ramlade Maria vid dörren. Det var en lektion precis vid dörren. Och klassrummet hade massa fönster, så alla såg när Maria ramlade, så hela klassen började asgarva xD Haha. Men men, Latin är ganska intressant faktiskt. :)
Sen hade vi lunch, och sen var det dags för gympa kl 12,10. Vi hade friidrott, så jävla kul är det. Och jag lyckades slå mitt rekord i höjdhopp, 132 cm högt hoppade jag :D Innan har jag bara klarat 125 cm så jag är supernöjd!
Sen slutade vi för dagen så jag gick hem, tillsammans med Tette som vanligt, (vi gör varandra sällskap en bit på vägen förstår ni)

När jag kom hem pluggade jag Samhällskunskap A. Det är rackarns tråkig alltså. Tycker verkligen inte om det ämnet, men vad ska man göra...

Imorgon börjar jag kl 10, så jag är jätteglad :) Det ska bli skönt att få sova ut lite.
Men nu ska jag gå och plugga lite till tror jag.
Ha det braa!


P.s Min mormor dog för 5 år sedan igår, och jag saknar henne massor. Vila i Frid Iris Irene Nilson.

Postat av: mar

hehe, skratta alla i klassrummet alltså... :P Hehe shit vad kul det var!!



plugga på nu! :P

2008-08-27 @ 17:04:15
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se
Postat av: Tette

Fan vad högt du hoppade du! Liksom 132 cm, asbra ju! :D

2008-08-27 @ 17:43:55
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: maria

du är duktig syster! :)

2008-08-27 @ 22:18:19
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback