Unsuspecting Sunday Afternoon



Hejsan!
Min blogg var inte snäll igår, det funkade inte att blogga. Så jag gör det idag istället :)

Syster och jag gick på promenix med flickorna igår. Sedan gjorde jag inte så mycket mer. Läste massa i boken. Och idag blev den klar. Finally ;)

Snart ska jag gå och möta syster. Hon ska komma hit och fira första advent med mig och mamma, och jag ska göra mat, risotto. Hoppas det blir gott för det var evigheter sen jag gjorde det sist.

Har ni tur kanske det snart ploppar upp ett nytt klipp på min blogg när jag spelar gitarr, men vi får se. Eller vem vet, det kanske är otur..? Jaja, ni får tycka vad ni vill ;)

Nu ska jag kila ;)
Byebyee!

Postat av: Tette

Åhh, hoppas att vi har tur för jag vill höra dig spela gitarr...det var längesen nu ju.

2008-11-30 @ 17:43:22
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback