Wake Me Up When September Ends

Jadu, min önskan om att jag skulle ha gjort klart allt pluggande till i helgen lyckades inte kan jag säga.
Hela denna dagen har jag pluggat. Men å andra sidan, nu är jag klar med min fakta om Washington, Latinen är gjord, och så jag har läst lite ur min engelskabok. Imorgon blir det först stallet, sedan läsa lite mer engelska, lite matte, och kolla igenom samhällen en gång till. Så det blir nog bra tror jag.

Stefan, kom hem!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa engelskaboken.

Postat av: Tette

Åhh, vad lyxigt att du är färdig med det där engelska saken...jag har inte ens börjat, ska iofs göra det imorgon. ;)

2008-09-27 @ 21:36:32
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback