She looks so pretty, so unsatisfied


Usch, ännu en bild på mig.. Vad ego jag är, sorry!

Jag har typ inte gjort något vettigt idag. Eller jo, jag cyklade 1,2 mil förut., så det var la bra. Men annars har jag inte gjort något. Bara gått och väntat.. på vad vet jag inte..

Ikväll kanske det blir utgång. Eller, utgång och utgång, går ner till Hjärtumsgården isf. Men jag får se... Först måste jag ragga upp någon att gå med eftersom Sara verkar har tappat lusten. Jaja, vi får se.. Förhoppningsvis blir det party!

Igår kväll blev det 90210 nästan hela kvällen så nu har jag bara tre avsnitt kvar. Jag tänkte ta och titta på dem nu, fast först ska jag fixa något att äta, för jag är rätt hungrig.

Anyways, vi hörs väl senare.
E

Postat av: Stephanie

Det kan vara ganska gött att inte göra någonting ibland tycker jag.



Gött, att cykla i detta vädret. :D

2009-04-10 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback