Am I just paranoid?

Jaha.. idag har jag inte gjort många knop. Jag har cyklat, som planerat, jag har solat i en timme, jag har tittat på film (se inlägget under), jag har ätit påskmat, etc... Jag har bara tagit det lugnt helt enkelt. Det kan ju vara skönt ibland, men jag skulle verkligen behövt plugga lite. Men det får jag väl ta senare ikväll. En kompis undrade om jag skulle med på fest, men jag tackade nej. Är inte så pepp, så det får nog bli hemmakväll för min del...

Det hade varit skönt att ta sig en liten promenad eller något, och få klarna upp alla tankar. Det är ju en väldigt fin kväll, men jag får se.

Jaja, jag får se hur kvällen blir. Nu ska jag iaf gå.
E

Postat av: Viktoria

Svar: Hehe Glad Pååååsk! :)

2009-04-11 @ 20:31:29
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jag behöver också plugga! :(

2009-04-12 @ 09:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback