"You're different from anybody I ever met..."


Regnet bara öser ner så idag har jag spenderat några timmar med att kolla på film. Jag har velat se den här filmen länge, så idag tog jag mig den tiden. Den var otrolig, egen och speciell på något sätt. Men det är klart, vad jag vet så finns det ingen annan film som är som den. Brad Pitt's prestation är grym. Han är dessutom redigt fin att titta på och det är ju alltid ett plus. Rekommenderar jag den? Utan tvekan!

Postat av: Stephanie

Åhh, den har jag tänkt att se länge. Får nog ta och göra det kanske då :D

2009-07-23 @ 15:53:47
Postat av: Emma

SVAR till Tette:

Ja, det tycker jag :)

2009-07-23 @ 16:03:30
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: maria

svar: hihi, jaa lite lama är vi allt! fast du kanske är lite mer lam än mej men sen kör du också, och då är det bra att du är koncentrerad liksom! :)

2009-07-23 @ 21:21:03
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback