Sommar och sol


Vädret är ju fan underbart! Hoppas att det håller i sig till min födelsedag så att man slipper fira i regn.

Idag har jag solat massor, eller 3 timmar i alla fall. Det är inte fy skam enligt mig. Sen har jag tränat i en timme också. Det blev gympa i trädgården, sån de gör på friskis&svettis. Haha, jag såg nog rätt lustig ut när jag hoppade omkring med min mp3 i handen. Jag trodde att det skulle vara galet varmt med tanke på att var 30 grader, men det var inte så farligt faktiskt. Jag höll mig i skuggan, och dessutom fläktade det rätt gött.

Syster och jag gjorde världens snabbaste måltid förut. Grillat kött, färskpotatis och tzatziki på endast 5 minuter. Nejdå, vi hade sparat mat från igår, men det var rätt käckt att det gick så fort. Riktigt gott var det också.

Haha, Maria började asgarva förut. Jag konstaterade att mina boobies ser helt sjuka ut.  Det ser nämligen ut som att jag har på mig en vit bh när jag inte har något på mig. Hehe, snyggt liksom. Dessutom frågade jag om hon ville se, men hon tackade nej. Förvånande va?! ;)

Jag vet, jag är knäpp.

Om några timmar ska jag cykla iväg till stallet. Det hade varit skönt att ta en dusch innan, men det känns lite onödigt med tanke på att jag kommer bli varm och smutsig sen. Så jag tar nog det imorgon. På tal om imorgon så ska Maria och jag ta bussen in till stan imorgon bitti för att shoppa lite. Sen ska vi besöka mor och Mollie-bus också. Vi får hoppas att mamma är hemma, för vi har inte träffat henne på ett bra tag. I och för sig har vi inte träffat busan på ett tag heller, men var skulle hon vara.. Det är ju inte så att hon öppnar buren, kliver ur och tar en promenad i skogen liksom.

Nej, nu ska jag plugga teori.
E


Postat av: maria

hahahahhahahahahahhahahahahahhaha :D

fyfan vad du är rolig! :)

2009-06-29 @ 17:31:50
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: j

nej, fick reda på det idag. himla kul att jag har missat det, vilket betyder att jaa, det blir ingen teori för min del denna veckan. Jätte kul!

2009-06-29 @ 18:36:47
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback