Terrängritt



Jag har funnit en ny kärlek, terrängritt. Jag har alltid velat prova det men jag har aldrig fått tillfälle. Inte förrän ikväll på ridningen.

Det började med att jag fick Malandro (vilket jag inte var särskilt glad över), sedan fick jag reda på att vi skulle rida i ponnyhagen (då blev jag lite gladare med tanke på att han är piggare där). När vi kom dit berättade min ridlärare att vi skulle hoppa lite terränghinder. Det var svinkul! Vi hoppade över massa stockar, upphopp och lite andra hinder. Det är verkligen något för mig, för det går fort (okej, kanske inte med Malandro) och man hoppar spännande hinder. Två saker som jag älskar. Det tråkiga är att jag nästan aldrig har något möjlighet att hoppa på terränghinder, men nu vet jag att jag älskar det. Vem vet vad framtiden kommer att bjuda på. Jag kanske blir värsta terrängryttarinnan. ;) Ganska tveksamt, men man kan ju alltid drömma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback