Saturday morning

Godmorgon!
Igår var det fredag, och jag orkade inte blogga. Jag gjorde inte så mycket ändå, men jag var inte hemma så mycket. Först var jag i skolan, och direkt efter tog jag bussen till Hjärtum, där jag nu befinner mig. Jag var hemma i några timmar innan jag lånade pappas bil och körde till Henri. Det var mysigt, som vanligt. Och jag var duktig, för jag kom hem 10 minuter innan pappa ville ha mig hemma. Haha, inte illa måste jag säga.

Idag vaknade jag på bra humör. Jag kilade upp, satte mig här vid datorn och har nu checkat läget lite. Just nu är hela köket fyllt med pappa, Anne och Anders som grejar med frukosten - mysigt! Frukosten här i Hjärtum är alltid det bästa. Det är så härlig stämning och vi sitter alltid kvar och pratar efteråt.

I alla fall, idag ska jag tyvärr plugga. Jag har en hel del att göra, men jag tror inte att jag kommer hinna göra precis allt. Det är alldeles för mycket, men en del kan jag ju göra i alla fall. Imorgon kommer det inte bli något plugg alls, för då ska ju jag tävla. Yay! Jag längtar faktiskt. Det ska bli riktigt roligt, och jag är grymt taggad. Hoppas det går bra för mig nu.



Här har vi en del av starlistan. Tina ska hoppa 70 cm med Balu, och jag ska hoppa 80 cm med Molly. Underbart!

Nej, det verkar som att frukosten börjar bli klar, så jag får väl kila ner nu.
Vi hörs senare!
E

Postat av: Stephanie

Haha, oj vad du är duktig! Då blev han glad va?

Lycka till imorgon <3

2009-11-14 @ 14:39:39
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

jadå, han blev då inte sur iaf ;)

tack <3

2009-11-14 @ 15:22:33
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback