Dagens ridpass - hoppning (film)

 

 

 

 

Det har varit en riktigt bra förmiddag idag. Kl 10 åkte syster och jag till stallet, för jag skulle nämligen rida Aron. Carro (Arons ägare) var också med, och även hennes 9 veckor gamla son, Victor + hennes hund, Eros. Victor är den sötaste bebisen jag sett, och Eros var som en dröm, hur mysig som helst.

Ridpasset gick förövrigt väldigt bra. Jag hoppade Aron för första gången, och det var jättekul. Hindrerna låg på ungefär 90cm i slutet, och det hoppade han över lätt - kanon! Dessutom frågade Carro om jag skulle vilja tävla med honom i maj, och det vill jag ju såklart. Härligt!

Jag har satt ihop en liten video på när jag hoppar. Det är rätt dålig kvalité, men man ser någorlunda bra i allafall.



När jag hade ridit klart och allt var fixat i stallet åkte jag hem till syster, där vi åt pizza och tittade på Ice Age. Haha, underbar film! Men sedan var jag tyvärr tvungen att åka hem, för vi båda behöver plugga. Tråkigt som fan, men vad ska man göra. Så det ska jag roa mig med nu. Hoppas ni har något roligare att göra.
E

Postat av: Sandra

Awh, bebisar är så söta! :D



Svar:

Eller hur! hoppas det löser sig, såg bilder från "Miss Mystic Fall" som kommer om två veckor, och där ser Elena helt tårögd ut och Daemon ser pissed off ut typ som att stefan kanske har gjort nått .__.

2010-04-10 @ 17:02:24
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback