I'm already there




Två ridhandskar (svarta 249 kr, blåa 129 kr), blått ridspö (49 kr), örhängen (80 kr)


Hej på er!
Idag sov jag till halv tolv, och det var underbart för jag var riktigt trött. Efter att jag hade ätit frukost kände jag dock genast att denna dagen kommer vara enormt seg om jag inte hittar på något, så jag ringde syster och förslog att vi skulle shoppa och färga håret, och så fick det bli.

Jag shoppade typ ingenting (bara det på bilden) och det gjorde inte syster heller (bara en tröja, en ring och lite smink). Men våra hår är nystylade, och det är riktigt nice. Mitt hår blev rätt mörkt, men jag är ändå nöjd. Jag tonade det bara så det kommer ljusna med tiden, och det känns rätt bra. Om jag vill ha min gamla hårfärg är det ju bara att vänta tills den nuvarande hårfärgen har gått ur menar jag.

Men nu måste jag städa lite här hemma. Det ser ut som en bombnedslag här, så nu är det dags att röja.
E

Postat av: maria

och snoffsiga grejer med bidrottningsvax (eller vad det nu var!) hade du ju också! ditt hår blev skitnice, vilket ju inte är så konstigt när jag gjorde det, HAHA! näe men, du passar himlans bra i mörkt hår alltså!



btw, kollade precis upp det där med erat bredband och enligt telias hemsida är det 3 månaders uppsägningstid. kollade även in comhems hemsida och bredband small (1,5 - 2 mbit/sek) kostar 199 kr i månaden. det kan du ju hälsa mor! :) kom att tänka på det när jag laddade ner en ordentlig version av my sister's keeper nämligen, som du ska få vid lämpligt tillfälle! ;)

2010-01-04 @ 20:20:58
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

ps. jävlar vilken lång kommentar det blev! xD

2010-01-04 @ 20:21:20
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

snyggt!



SV: jahaa, jag vart lite orolig där ett tag att det var min dator som började gå sönder.

2010-01-05 @ 10:59:34
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Åhh, vad fint det blev. :D

2010-01-05 @ 13:44:06
Postat av: Sandra

SV:

Tack! :D

2010-01-05 @ 13:45:20
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback