This is what I like

Ohja, jag pluggar för fullt. För tillfället skriver jag om Spaniens tredje största stad, Valencia. Vi ska jobba med ett valfritt land under hela våran geografikurs, och det är tur att jag valde ett land jag gillar. Spanien har alltid varit ett land jag älskar, och jag vill åka dit igen så snart som möjligt. Jag får hoppas att det blir av i sommar.

Några bilder på mig i Spanien 07










Samtidigt som jag pluggar lyssnar jag på Avatar's Sountrack. Det är underbart mysigt och riktigt bra att skriva till. Man njuter av den fantastiska musiken samtidigt som man inte kan sjunga med - perfekt. Alla är precis lika bra. De är speciella på sina alldeles egna sätt.

Men nej, jag ska ju inte hålla på att blogga nu. Jag får återgå till geografin igen.
E

Postat av: Sandra

Jag följer med till Spanien! :D

2010-01-09 @ 23:40:17
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback