Near wild heaven

Oj, de har tydligen gjort om lite på blogg.se ser jag. Knepigt!

Godmorgon på er i alla fall.

Jag fick Henri att sova över här, så stackarn fick gå upp kl 6 för att hinna till jobbet i tid. Haha, kände mig rätt hemsk som kunde ligga kvar i sängen flera timmar till, men det var rätt skönt ändå.

Idag står skolan på schemat, men jag börjar inte förrän halv ett. Då blir det fysik och tyska, och sedan är skolveckan över. Våran enda lektion på fredagar är nämligen inställd, så vi är lediga imorgon - underbart!

Efter skolan ska jag på hopplektion, och efter det ska jag nog plugga.



Vet ni en rolig sak, på söndag är det ju hopptävling igen, och denna gången ska jag rida Waktio. Det är ju underbart! I och för sig var det längesen jag red honom nu, men jag har ridit honom rätt mycket innan, så det ska nog gå bra. Här under är ett litet klipp när jag rider honom.


 

Nu ska jag någ ta och göra mig iordning lite.

Ha en bra dag!

E


Postat av: Eveliina

holla snygging . . weei you and my brother.. It's great ;) thihi, du fattar att du även får mig på köpet ? ;) he he.. aja, hoppas vi snart lär känna varandra mer ;)take care

2010-01-28 @ 12:12:11
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Gott med ledigt! :D det har varit en ganska konstig vecka. Man har varit sjuk och ledig i onsdags och sen ledig imorgon igen. Både bra och dåligt! ;P

2010-01-28 @ 18:23:56
Postat av: mar

Yay!! Långhelgggg! =D

2010-01-28 @ 19:59:45
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

ellerhur, helt galen. jag har liksom bara haft två lektioner :P men, har ni inställd miljökunskap alltså?! vilken tajming på vecka :D

2010-01-28 @ 23:08:34
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback