Painting on the wall


Idag har jag roat mig med att måla. Måla, måla och måla. Jag började med hela den västra långsidan (bild 1), och sedan målade jag garageportarna och väggen runt (bild 2). Allt tog 8 timmar, och ändå har jag mycket kvar. Det är i och för sig bra, för jag behöver pengar.

Men ni ska se mina händer nu, haha. De är typ helt dränkta i vit och grå målarfärg. Den släppte nämligen inte så bra när jag skulle skrubba bort den.

När jag målade garageporten längst bort var jag tvungen att rulla fram husbilen. Fatta att jag var nervös. Pappas tämligen nya husbil liksom. Men det gick kanon. När bror kommer hem från jobbet ska jag be honom att backa upp den igen. Jag vågar nämligen inte, hehe.

Men men, nu ska jag slappa hela kvällen. Imorgon ska jag antingen måla eller baka, men först ska jag in till stan för att lämna in min nya gitarr. Den skramlar nämligen lite när man spelar på den. Jag lämnade in den i tisdags också, men det konstiga ljudet försvann inte, så nu får jag lämna in den igen. Segt! Sedan ska jag storhandla också.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback