Hoppspecial


Joe

Vet ni vad som är lite smått störande?! Jo, när man sitter på en ny häst, kämpar som tusan för att förstå den och hitta knapparna, och så kommer ridläraren och visar hur man ska göra, och "hittar rätt" på första försöket. Haha! Eller störande är väl kanske fel ord, men man känner sig så dålig.

Anyways, jag red i min nya ridgrupp idag. Det var sjukt roligt och väldigt lärorikt. Jag hade Joe, en häst som jag inte har ridit på år och dar. Men det gick rätt bra ändå. Jag hittade väl kanske inte riktigt alla hans knappar dock, men förhoppningsvis kommer jag rida honom en del framöver, så jag kan nog lista ut honom.

Nu ska jag antagligen inte rida förrän på måndag, och det känns sjukt. Jag vill ju rida varje dag!
Men men, nu måste jag fortsätta plugga.
E

Postat av: Micaela

Sv: Ja jag vet, jag upptäckte det för sent xD

2010-03-11 @ 17:37:36
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback