Snabb uppdatering



DÅLIGT BLOGGANDE DET SISTA, JAG VET!
Jag har varit lat.

I lördags och söndags var jag på Kinnekulle Ring eftersom pappa tävlade. Han kom 3:a i båda racen, vilket är riktigt bra. Jag saknar dock att se honom högst upp på pallen, men det kommer nog.

Igår körde jag pappa till jobbet, och sedan blev det film och Summerland (under en veckas tid har jag kollat igenom båda säsongerna, och nu är det slut, buhuu.) för min del. Idag har jag jobbat, och när jag slutade så red jag ut på Arom. Egentligen hade jag tänkt rida ett ganska krävande pass, och avsluta med lite hoppning, men jag hade så jävla ont i högerfoten, så jag fick skippa den idén. Lite tråkigt, för jag är sugen på att rida ett ordentligt pass, men det får väl bli någon annan gång.

Nu ska jag göra mig iordning lite smått, för strax ska jag åka till Göteborg och hämta upp pappa på jobbet. Det åskar som fasen här, så det ska faktiskt bli lite mysigt att sätta sig i bilen.
E

Postat av: felicia

svar: haha, ja verkligen. nej, ursh. SKa tvätta massa imorgon bara för att hon går och spyr överallt :D.



Okej, men det är också kul skulle jag tro :).

2011-08-04 @ 01:57:15
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback