Hopptävling Clear Round - 30 januari 2011

 

Gud, vad kul det var att hoppa idag. Tim var så himla fin, och hoppade jättefint. Mysehästen! Syster och Lilla Maria var också med idag, så det var kul.

 

Vi hoppade ju som sagt bara 80cm, och det gick jättebra. Jag hade en jättefin känsla under hela banan, men tyvärr så rev vi sista hindret. Det var helt och hållet mitt fel, eftersom jag la honom fel på hindret, men det spelar inte så stor roll, för jag är nöjd ändå. Det kändes dock väääldigt lågt, så nästa tävling ska jag hoppa högre. Kul!


Här under har ni en video på när vi hoppar banan. Vissa avstånd blev lite fel, men det löste sig ju i de flesta fallen. Haha, och jag tappade stigbygeln, så jag hoppade utan på andra och tredje hindret, men det gick ju bra ändå.
E


Postat av: Sandra

Kuul :D



svar: 106! Brukar ligga på typ.. 40 annars :P

2011-01-30 @ 15:03:35
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin runda! Kul att du är nöjd, det är huvudsaken =)

2011-01-30 @ 16:33:46
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback