En fullspäckad dag


Bild från dagens uteritt

Min dag har varit rätt crazy idag. Jag har nämligen haft fullt upp hela tiden.
Jag kom till stallet kl 06:05 (!, börjar egentligen inte förrän kl 7) eftersom jag fick skjuts av bror. Han hade nämligen med sig Tea, för idag har jag varit hundvakt. Jag slutade jobba kl 15:30, men stannade kvar ändå tills kl 20:35. Varför?! -Jo, för när jag slutade så red jag Lady, och sedan har jag varit på kurs.

Lady fick sig en uteritt med enbart skritt i 45 minuter. Jag red barbacka, vilket var galet skönt. Dock blev jag något blöt i baken efteråt, för Lady blev ju svettig. Haha, klantigt att inte ta sadel, men det var det värt! Efter jag hade ridit så började Gröna Kort-kursen, och den höll på tills kl 20:30. Sen kunde jag åka hem. Fullspäckad dag, med andra ord. Kursen var förövrigt intressant, fast det är ju sjukt mycket man ska kunna alltså. Men ja, den var rolig, så det är bra.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Jag ska upp kl 05:20 imorgon för att jobba, och sedan ska jag iväg på hoppträning direkt efter jobbet. Busy, busy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback