Kass uppdatering, jag vet. Jag har inte ha...

Kass uppdatering, jag vet. Jag har inte haft någon inspiration tyvärr. Nu är jag på väg hem från jobbet, och när jag kommer hem ska jag slappa en timme innan det är dags för hoppträning. Idag är det min allra sista hoppträning på den ridskola, sen ska jag sluta rida där. Tråkigt, men sant. Men jag har ju Lady (och Arom ibland), och dessutom får jag ju rida på lektionshästarna, så jag klarar mig. Idag har jag förresten ridit Lady under dagen. Hon blev skodd i förmiddags, så nu kan jag rida igen (jag ville inte rida med hennes gamla skor). Jag har saknat det massor, så äntligen! Men nu ska jag koncentrera mig på att åka buss, för jag börjar bli illamående. E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback