100 frågor om mig

1. Fullständigt namn? Emma Johanna Johansson
2. Exakt ålder? 19 år och ca 8 månader.
3. Vart bor du? I Hjärtum och i Trollhättan.
4. Bor tillsammans med? I Hjärtum - pappa och ibland Anne (pappas tjej). I Trollhättan - mamma och ibland Danne (mammas kille).
5. Husdjur? Mollie, min lilla kanin, och så har jag ca 15 akvariefiskar.

Mollie

 

6. Färg på ditt hus? Pappas hus i Hjärtum är mörkgrått och vitt.
7. När är du född? 3:e juli 1991
8. Klass? Jag går inte i någon klass.
9. Vilket år tar du studenten? Jag tog studenten år 2010.
10. Något jobb? Nej.
11.När gick du upp i morse? Halv ett.
12. När ska du sova ikväll? Det vet jag inte. Någon gång vid 23-24 kanske.
13. Duschat idag? Nej.
14. Kramat någon idag? Yes.
15. Pussat någon idag? Nope.
16. Vad har du ätit idag? Macka och korv
17. Dagens klädsel? Mjukisbyxor, t-shirt, tjocktröja, strumpor, trosor och bh.
19. Dagens sötnos? Mollie! <3
21. Har du många vänner? Jodå, jag klagar inte.
22. Hur många har du kysst? Orkar inte räkna, men 15 pers kanske?
23. Vem kramade du senast? Det var nog någon av alla som jag kramade imorse/inatt, haha.
24. Vem var du med senast? Var med?! Umgicks med eller? Det var folket på festen igår.
25. Hur många har du varit kär i? 1.
27. Har du pojk-/flickvän? Nej.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Min bror.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "Du är så fin! Hoppas du har haft en trevlig helg! Puss" - från en kompis som heter Mattias.


FAVORIT:


31. Film? Svårt att välja en eftersom det finns så otroligt många fina filmer..
32. Låt? Svårt även där. Tror inte jag har något speciell favorit för tillfället faktiskt.
33. Mat? Kinamat är ju sjukt gott, och grillat på somrarna.
34. Dryck? Coca Cola
35. Färg? Svart och blå
37. Stad? Hm, har nog ingen riktigt favoritstad.
38. Land? ÄLSKAR SPANIEN!

I Peñiscola, Spanien 2007



39. Ämne i skolan? Idrott och matte.
40. År? Det vet jag inte.


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Det har jag ingen koll på.
42. Personen du kysste? Osäker på vem det var faktiskt.
43. Gången du spydde? Måste vara midsommardagen 2009.
44. Gången du grät? Hm, någon/några veckor sedan kanske.
45. Pizzan du åt? I fredags, kebabpizza. Fast den var inte särskilt god.
46. Gången du var i Göteborg? För några veckor sedan.
47. Gången du var i Stockholm? Ett antal år sedan.
48. Gången du var full? Igår.
49. Gången du var hög? I slutet av februari, efter operationen.
50. Personen som såg dig gråta? Ingen aning.


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Svart.
52. Hund eller katt? Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Det beror på humör och sällskap.
54. Tv-spel eller datorspel? Både och.
56. Hångla eller pussa? Hm, både och ju! Beror ju på.
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Haha, lunar isåfall, men det finns ju inte längre.
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother.
60. Svart hår eller blont? Det beror på vem som bär håret.
61. Blåa ögon eller bruna? Det beror på personen, men på mig - blåa.

Min ögonfärg


62. Choklad eller lakrits? Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger.
65. Coca cola eller fanta? Coca Cola.
66. Pizza eller kebab? Pizza.
67. Randigt eller prickigt? Randigt.
68. Älska eller älskas? Älska.
69. Leva eller dö? Leva.


ANTAL:


70. Personer du älskar? Går att räkna med tår och fötter.
71. Personer du hatar? Inga.
72. Pojk-/flickvänner du haft? 3 på äldre dagar.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 1 tror jag.
74. Glassar du ätit på en dag? Jadu, det vet jag inte. 3 kanske?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Har inga planerade.
76. Gånger du haft minnesluckor? Jadu, 5+?
77. Gånger du varit hög? Det vet jag inte. Levde ju på en hel del morfin sommaren 2010 = jag var hög som ett hus.
78. Personer du saknar just nu? Saknar ingen speciellt tror jag.
79. Gånger ditt hjärta brustit? 1.


VEM:

80. Vill du kyssa nu? Alla som vill. Haha, nä men jag vet inte.
81. Ska du träffa imorgon? Min sjukgymnast + några trevliga prickar i stallet.

Lilla Lady kommer jag ju bland annat träffa i stallet imorgon.


82. Sjöng du senast för? Mig själv.
83. Hade du senast en msn konversation med? Victor och Peter.
84. Spelade du tv-spel med senast? Min bror.
85. Vill du ta med på en resa nu? Alla som vill.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Alla som förtjänar det.
87. Förtjänar att dö? Mördare, våldtäcksmän, osv.
89. Vill du sova inatt? Ja, och det ska jag också.


VAD:

90. Gör dig glad? Familjen, vännerna, hästarna, osv.
91. Gör dig ledsen? När man har blivit sviken och sådant.
92. Vad vill du helst göra nu? Åka på solsemester!
93. Önskar du att du slapp göra? Inget för tillfället.
94. Vill du ha nu? Sommar!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Det vet jag inte än.
96. Längtar du till julafton/nyår? Ja, julen är himla fin, men först vill jag har sommar.
97. Tycker du om dina betyg? Jodå, fick inget IG iallafall, och det är jag väldigt nöjd över.
98. Ångrar du i ditt liv? Att jag var med på en fälttävlanskurs i juni 2010.
99. Är det bästa som hänt dig? Det finns ju så otroligt mycket..
100. Hur mycket är klockan? 18:56

Postat av: MALIN

har inte sagt det till alla?.. :o

och jo, de är mer än de!

2011-03-27 @ 19:58:38
URL: http://mavalina.blogg.se/
Postat av: Tina

Hon är faktiskt löshoppad 110 cm så hon kan allt :D Fast det var rätt länge sen, typ några månader innan du började rida henne, haha :P

Ska nog ta o börja med det igen varannan söndag, när det inte är markarbete på måndagen. Bra träning! =)

2011-03-27 @ 21:06:37
URL: http://tinastandar.wordpress.com
Postat av: Petra

Söt kannin

2011-03-27 @ 21:20:58
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Postat av: Helena

Kul, lånar den kanske :D men länkar såklart till dig då :)

2011-03-27 @ 22:00:10
URL: http://travgalen.se
Postat av: Petra

vore tacksam om du kunde läsa mitt inlägg om locktång

och även kommentera med

2011-03-28 @ 12:34:17
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback