Jobba på en söndag


Godmorgon!
Hurtig som man är så har man tackat ja till att jobba idag, så just nu befinner jag mig i stallet, och här har jag varit i över en timme redan. Jag och en till har jouren idag, för hon som egentligen skulle ha den sålde den till oss. Me want money!

Det vi gör är iprincip det vi gör när man jobbar dag på ridskolan, och det är fodra, utsläpp, mocka, väga upp hö, fixa vatten, fodra, insläpp, och så vidare. Om vi är effektiva så kommer vi kunna åka hem runt 13-tiden, för att sedan åka tillbaka och ta in alla hästar runt 17-tiden. Det vore skönt iallafall.

Jag kanske orkar skriva någon rad eller två senare under dagen, men det återstår att se.
Ha det bra tills dess iallafall.
E

Postat av: susanne

ja gabriels personliga kudde e nått extra..

Han fick den faktiskt.. jag köpte kuddfodral till hans kusiner.. o då gjorde hon en extra gratis till gabriel

2011-10-18 @ 15:31:34
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback