Tagga träning

Ska blogga lite snabbt nu innan jag drar iväg. Jag ska nämligen iväg och träna, men jag är så sjukt otaggad att det finns inte. Så jag tänkte att om jag bloggar om det nu, så känns det extra bra när jag kommer hem sen efter träningen, go och svettig, haha.

Idag blir det iallafall crosstrainer + bodybalance. Imorgon förmiddag har jag bokat in ett Indoor Walking-pass (man kör på crosstrainers), så jag får nog komma igång lite nu. Tror nämligen det passet är riktigt jobbigt. Men det är gött!

Meen, nu måste jag greja lite här innan jag drar. Vi hörs senare!
E

Postat av: felicia

svar: Ja, alltså det var en fin tanke men blev lite besviken ändå liksom :), men är ändå sjukt tacksam för 9 fina år :D

2012-04-12 @ 19:47:00
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback