Bodybalance

Lady och jag i fredags
 
Jag får väl erkänna att det har blivit dåligt med träning under tiden jag sommarjobbade på ridskolan, men det var lite svårt att hinna med när man var i stallet i typ 12 timmar, och sedan hade lite smått ont i foten, haha. Så jag la det på hyllan ett tag, men nu är jag på g igen, och det är nice. Bodybalance blev det ikväll, och nu är jag helt slut typ.
 
Imorgon blir det stallet direkt på morgonen, och då är det som sagt hoppning som gäller. Ska nog ta och bygga upp lite hinder ute på hoppbanan, så ska vi köra gärnet sen. Dock har jag nog aldrig ridit Lady så tidigt innan (kommer vara i stallet vid kl 06:40), så vi får väl se om hon är morgontrött eller ej, haha.
 
Jag återkommer imorgon om hur hoppningen har gått, och så bjuder jag som vanligt på film också.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback