Filmtips: action, adventure, fantasy

 
The Lord of the Rings: The Return of the King (2003)
Den här filmen är den sista i Sagan om ringen-trilogin, och är 4 timmar lång. Jag trodde att den skulle vara lite småseg då och då eftersom den är så lång, men det var den verkligen inte. Den var otroligt spännande hela tiden, och jag blev verkligen inte uttråkad alls. Jag blir riktigt imponerad när en så lång film kan hålla spänningen på topp hela tiden, för det är verkligen inte lätt. Jag gillar att det var många krigsscener, och jag gillar hur filmen är uppbyggt. Så otroligt välgjord och genomtänkt - precis min typ av film!
 
Handling: Gondor förbereder sig för krig mot mörkrets makter, och Frodo gör allt för att färda ringen mot Mordor, för att förstöra den.
 
Betyg: 4 av 5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback