Filmtips: drama, sci-fi, thriller

 
Chronicle (2012)
Okej, när jag först läste om filmen var jag väääldigt skeptisk, men sedan såg jag en snutt ur trailern, och då blev jag jättenyfiken. I början kändes storyn lite smått löjlig (tre killar får övernaturliga krafter), men ju mer jag såg av filmen, desto mer intressant blev det. Det är en film för sig, det kan jag lätt säga, och det är få filmer så påminner om denna. Det är ju lite imponerande, i och med att det finns hur många filmer som helst. Att slutresultatet dessutom blev riktigt bra är ju fantastiskt.
 
Även om den kan kännas lite konstig i början, så tycker jag att ni bör ge den en chans, för den är bra.
 
Handling: Tre tonårskillar finner en märklig sak, som gör att de framkallar förmågor bortom deras förståelse. Först ser de det roliga med det hela, men ju mer deras krafter växter, ju mörkare blir deras handlingar.

Betyg: 3 av 5

Postat av: Sandra

Åh, älskar allt som har med det övernaturliga att göra så den måste jag se!

Svar: gör det! :)
Emma

2012-08-26 @ 14:29:12
URL: http://Http://sandrafalkevik.com
Postat av: Alice

sv: Haha oj, det visste jag faktiskt inte :)

Tack så mycket! :D Detsamma!

Svar: tacktack :)
Emma

2012-08-26 @ 21:19:56
URL: http://classicalpony.blogg.se
Postat av: Moa & Philippa - TeamPonys

HEJ! Visste du att vi ska satsa till 100% procent nu och vi hoppas att du vill följa vår blogg & utvecklign som hästtjejer!

/ Moa & Philippa

Ps. Hoppas du gillar vår blogg!

Svar: får väl se om jag tittar in hos er igen, men det som jag såg nu var ju ganska kul att läsa om. :)
Emma

2012-08-26 @ 21:39:42
URL: http://teamponys.blogg.se/
Postat av: Sandra

Blev faktiskt besviken på filmen, orkade inte ens se klart den :/

Svar: nämen! tror det är en sån "antingen eller-film". antingen gillar man den, eller så gör man det inte. :P
Emma

2012-08-31 @ 19:58:04
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback