Fortfarande i stallet

God eftermiddag!
Idag blir det en heldag i stallet för min del, för jag kommer inte åka härifrån förrän kl 19. Jag ska nämligen hoppträna Lillan sen, och det ska bli så sjukt kul. Jag har ju inte hoppat henne sen tävlingen i början av juni, så det är allt på tiden.

Just nu sitter jag i kafeterian och äter lite, för annars blir det ju ingen mat förrän vid åtta ikväll, och det är ju lite sent.

Jag har precis ridit Lady också förresten. Det blev hoppning, och hon var så himla duktig. Har filmat massor, så det dyker upp här antingen ikväll eller imorgon eftermiddag. Jag ska nämligen gå ut och äta kinamat ikväll, och så ska jag jobba imorgon (6:e dagen i rad), så jag vet inte riktigt om jag orkar fixa filmen ikväll.

Men men, nu får väl jag ta och äta klart.
E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback