S l u t k ö r d

Körde traktor på jobbet
 
Åh jösses vad trött jag är. Det har varit full fart non stop flera dagar nu, så jag är jättetrött. Igår fick jag till exempel jobba över en timme, plus att jag red Lady efter jobbet, så jag var i stallet i 11 timmar igår. Sedan gick jag och la mig ganska tidigt eftersom jag går upp vid 5, så man hade ju inte mycket slötid hemma innan det var dags att sova liksom.
 
Idag har jag ingen häst att rida, vilket faktiskt är lite småskönt. Jag har ridit varje dag i en vecka nu, plus att jag har jobbat, så jag är lite trött. Men det är ändå härligt med mycket att göra, för om jag hade kunnat hade jag gärna ridit några hästar om dagen, haha.
 
Nu ska jag titta på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars, om jag inte somnar förståss..
E

Postat av: Sandra

Åh, vill se det nya avsnittet nu! Hinner dock inte så får göra det ikväll/inatt :p

Svar: hihi, det var jättebra! :)
Emma

2012-08-01 @ 16:32:45
URL: http://Http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback