Filmtips: action, comedy, romance

 
This Means War
Jag måste erkänna att jag lite skeptisk innan jag såg den här filmen, för jag trodde den skulle vara alldeles för oseriös för min smak. Jag hade dock fel, och blev riktigt intresserad av filmen. Jag gillar blandingen av de olika genrerna, och jag gillar Laurens tankegång under filmens gång.
 
Det enda jag blev lite besviken på var att vissa scener kändes lite väl orimliga, fast det är ju alltid så i filmer. Men till exempel, huvudrollen kan alltid springa omkring, helt öppet, och missa att bli träffad, medans han själv prickar fienderna mitt i pannan, på första försöket. De kan väl låtsas att de kämpar för att komma undan iallafall. Men annars tycker jag det var en bra och roande film, och den kommer jag säkert se igen om något år eller två.
 
Handling: Två CIA-agenter, även bästa vänner, startar ett episkt krig mot varandra, efter att de båda märker att de dejtar i samma kvinna.
 
Betyg: 3,5 av 5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback