Flumidum och bloggen fyller fyra år

Gammal bild på mig och syster
 
Fyfan vad konditionsträning är kul, men ack så jobbigt. Jag körde ett Indoor Walking-pass i förmiddags, och jäääklar vad svettiga alla blev. Det rann från varenda en i lokalen, så det kändes ju sjukt fräscht, haha.
 
Just nu håller på att försöka tänka ut vad jag ska ha på mig ikväll. Det är Fallens Dagar här i helgen, så det blir party till söndag morgon typ, haha. Eller nä, kanske inte så illa, men you get the picture. Men kläder var det ja, jag vet inte om jag vill ha byxor, kjol eller klänning, så jag har stora problem alltså. Får gå och prova lite sen, så löser det sig nog.
 
Och just det, idag fyller bloggen 4 år. Helt sjukt vad snabbt tiden går. Men nu ska väl jag ta och lägga basen i sminkningen, ni vet concealer och det där. Det är nog det roligaste att sminka tycker jag, och sedan kommer ögonbrynen och ögonfransarna. Eh, ja det här var ju himla intressant. Jag går nu. Hej!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback