Födelsedagspresenter

 
Jag har fått jättefina presenter, och är verkligen helnöjd. Har fått presentkort på Zoo 4 You (ska köpa fiskar och växter), på Lindex (köpte underkläderna ovan), och på Hööks (har dock inte köpt något än). Dessutom har jag vunnit ett presentkort från The Body Shopden här bloggen, så jag köpte även Body Butter där - som en liten present till mig själv, dagen till ära.
 
Förutom presentkort har jag fått 2 (!) kg choklad, så nu behöver jag inte köpa någon choklad på ett bra tag, haha. Sedan har jag fått ett skal till mobilen + skyddsplats till fram och baksidan, och så har jag fått en jättefin bukett. Är jätteglad!
 
Ska strax iväg och gå på picknick med en kompis, och hon har någon present till mig. Sedan ska jag träffa en annan kompis ikväll, och hon hade tydligen också en present - vad bortskämd jag känner mig, haha.
 
Men nu får jag ta och göra mig iordning för en promenad till kanal, för där blir picknicken av - mys!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback