För lågt blodvärde

Ååååh, jag blir galen. Hb:t som jag tog hos mamma i söndags stämde inte, och jag har fortfarande för lågt. Dock var det nog något knepigt med maskinerna på blodgivningen, för de visade allt ifrån 112 till 125 i hb. Tror hon tog 5 prover, och alla visade olika. Men eftersom det var så oregelbundet och lågt så vågade de inte ta något blod, buhuu. Så nu blir det att käka lite järntabletter igen, och ge det ett år till, så får vi väl se om det har gått upp.
 
Men jaja, nu ska väl jag ta och skriva lite filmrecensioner och så. Det är himla kul alltså, kanske därför jag skriver så många, haha. Vet i tusan om det är uppskattat dock, för ni kanske inte ens tittar på film?
E
 
Ps. Förutom att jag är blodgivare är jag donator också, och vill du också bli det, går in här. Vill du bli blodgivare, gå in här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback