Körkort i 3 år

Random bild på mitt öga
 
Idag har jag haft körkort i tre år, ganska bra gjort ändå. 5 dagar efter att jag fyllde 18. Men jag ville ha det samma dag egentligen, men det fanns inget prov då.
 
Dagen har jag iallafall spenderat med syster. Vi gick på stan, syster köpte maaassa kläder, och jag köpte ett par jeans. Vi passade även på att åka förbi sjukhuset och kolla blodvärdet när mamma ändå jobbade, och jag hade 35. GRYYYYYMT! Haha, jag är så nöjd! Sist jag kollade (i typ mars) hade jag 117, så det har ju höjts massor. Ska ringa blodcentralen imorgon och be att få ge bloood, haha.
 
Men nu ska väl jag ta och äta lite jordgubbar, kolla på någon film, och bara ta det piano.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback