Life is for the living the forgiving

Läs inlägget här
 
Jag är himla rastlös i eftermiddag känner jag, så jag ska nog banne mig åka till stallet lite tidigare och jobba lite innan jag rider. Då kan jag ju jobba in några timmar om jag känner för att gå tidigare någon annan dag, och det är ju skönare att ligga på + än på -. Ja, så får det nog bli, men ska nog vänta en timme eller så först, för nu är det ändå lite för varmt för att jobba.
 
Förövrigt så såg jag att min gästbloggning hade publicerats hos Rosanna.Himla kul, för jag var inte ens säker på om hon skulle välja mig, men det gjorde hon. Jag skrev om min ridolycka, och uppmanade ryttare till att tänka på säkerheten - viktigt!
 
Men nu ska väl jag ta och fixa mat och så innan jag åker till stallet.
E

Postat av: JennyMagnusson

Läste om din ridolycka där, hemskt att man ska behöva gå igenom sådantdär!

Jag ramlade av för tre år sen och krossade min knäled och bröt fotleden. Är heller inte bra och kommer aldrig bli (om jag inte byter ut min knäled..).. Men trots detta håller man på med den här j*kla sporten ;)
Ne, trots allt så är det ju värt det varenda dag!

Svar: ja, inte är det roligt.
men gud, kan man byta ut knäleder? varför gör du inte det då, om du kan bli bra? :) haha, ja jag känner också så. hur farlig den än är, så lever man för den. ;)
Emma

2012-07-29 @ 04:08:13
URL: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback