Morgondagens planer

Jag saknar att hoppträna. Här är jag och Molly på hoppträning på Trollhättans ridskola.
 
Imorgon ska det bli sjukt varmt, så det är skönt att vi börjar jobba kl 6, så slipper vi arbeta under de varmaste timmarna. Det blir iallafall jobb till kl 12 (om jag inte jobbar över), och sedan ska jag hem och ta det lugnt i några timmar, för sedan åker jag tillbaka till stallet och rider Lady på kvällen. Det känns nämligen inte så kul att rida i 25 grader och strålande sol, så då föredrar jag att åka tillbaka senare. Jag ska även ha Tea, så det blir lite promenader också. Trevligt!
 
Nu däremot ska jag nog strax ta och gå och lägga mig, för jag är så sjukt trött. Jag sov en halvtimme i eftermiddags också, så jag är en riktigt sömntuta alltså, haha.. Men det är gött, för jag gillar att sova.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback