En del motion

JAG SAKNAR GRAN CANARIA MED SYSTEEER!
 
Idag blir det nog en del motion för min del, men det gillar jag. Först blir det en långpromenad med en kompis, sedan ska jag till stallet och rida ut Lady (dock blir det bara en skrittur barbacka), och sedan ska jag förmodligen gymma också. På tal om gym så håller jag förövrigt på att försöka få tag på en plats i fredagens Indoor Walking-pass. De är alltid fullbokade, men har man tur så kommer det en avbokning här och där, och den ska jag ha. Annars får jag väl cykla dit ändå, och se om jag hinner få tag på en drop-in plats.
 
Men men, nu ska väl jag ta och äta lite frulle.
E

Postat av: Daniela

Underbar header! Har du fotat?

Svar: SVAR: tack! nej, tyvärr. har lånat den från google.
Emma

2012-06-27 @ 10:14:05
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback