Filmtips: drama, romance

 
One Day
Den här filmen var lite småmysig, och jag gillade den. Dock var den lite smått förutsägbar i vissa delar, och det är ju lite tråkigt. I och för sig tycker jag att den vägde upp det genom att lägga in en del andra lite smått chockerande delar, så då blev jag nöjd.

Det är iallafall en fin film med en intressant tråd. I slutet blev jag lite förvirrad, så jag tror jag behöver se den någon gång till innan jag förstår den till fullo. Det ska faktiskt bli intressant att se om alla bitar faller på plats då.
 
Handling: Efter att ha tillbringat sin examen-natt tillsammans, bestämmer sig Dexter och Emma att träffas på samma dag, varje år, för att se var de är i sina liv. I den här filmen för vi följa deras liv under tjugo år, och dessutom se om de lyckas träffas just den dagen, varje år.
 
Betyg: 3 av 5

Postat av: Åsa

Hej!
Jag undrar har du fortfarande tandställning - räls?

Svar: SVAR: hej! yes, det har jag. blir förhoppningsvis av med den i augusti, annars blir det till hösten. vi får se. kram!
Emma

2012-07-03 @ 17:06:54
Postat av: Johanna

Heej tycker det är super bra med filmtips! Fortsätt med de, har laddat hem massa nu efter att ha kollat dina tips;) men har också en fråga hur fick du in ''tidigare inlägg'' i desingen har försökt jätte länge men kan inte hitta hur eller vilken kod:/ har också stött på flera som säger att det inte går på blogg.se men ser ju att du har de:) skulle vara otroligt tacksam för hjälp, skulle vara jätte snällt om du ville vara på min blogg så jag ser de ordentligt:)

Svar: hej! men vad kul att det är uppskattat. ibland känns det bara som att jag skriver om massa filmer, och att ingen läser. :P
hm, hur menar du med "tidigare inlägg"? förstår inte riktigt vad du menar. :)
Emma

2012-08-08 @ 23:39:50
URL: http://ponnydynamit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback