Silica Plus


Vilket fantastiskt väder vi har haft idag. Jag har varit hundvakt, så det har blivit tre promenader för min del. Det har även blivit en tripp på stan där jag har köpt lite smått och gott. Bland annat Silica Plus, ett kosttillskott som ska vara bra för hud, hår och naglar. Mina naglar är nämligen jättedåliga och klyvs hela tiden, och håret kan ju alltid bli lite tjockare, så varför inte prova?! Får väl se om det blir någon skillnad.

Imorgon blir det några timmar i stallet. Först jobbar jag kl 7-11, och sedan ska jag rida Lady. Hundvakt är jag också, så Tea får vara med i stallet. Men hon klagar nog inte, för det fnns allt någon som vill prata lite med henne när man är där, haha.

På tal om ingenting, hur jävla spännande slutade inte nya avsnittet av The Walking Dead då?! Nu är det bara ett avsnitt kvar, och sedan får vi vänta på säsong tre. Buhuu. Nu ska jag göra fruktsallad.
E

Postat av: Sandra

Funkar dom där pillerna? Funderar på att prova själv :)

2012-03-19 @ 14:14:13
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback