Jämförelse: Lady hoppning

 
En jämförelse i Ladys hopputveckling. Ovan är en video på när Lady och jag skuttar minihinder för nästan 1½ år sedan. Hon vägrade på typ 65cm eftersom hon tyckte det var för högt.. Hade det varit nu hade hon ju aldrig vägrat på den höjden. Värt att tillägga är att hon vägrade massor på lägre höjder också, och någon månad innan detta spelades in hade jag sjukt svårt för att få över henne den lägsta nivån på sockerbitshinder. Så lågt som sockerbitshindret på videon ovan - helt sinnes.
 
Nu hoppar jag fram högre än vad jag då kunde hoppa som högst. I förrgår skuttade vi 1 meter, och det utan bekymmer. Dock är hon fortfarande osäker vid 90cm och uppåt, men att vi ändå har gått framåt i utvecklinger är skönt.
E
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback