Idag



Jag kanske ska berätta hur det går med min OTH-låt; det går hyffsat bra faktiskt. Har skrivit både text och musik till första versen, och början av refrängen. Det blir nog bra får vi hoppas. Funderar på att lägga in ett klipp när jag spelar melodin, så ni får höra hur den går. Men jag får se, det gör jag lite senare i så fall.

Idag har jag la inte gjort sådär jättemycket. Pappa åkte till (vad det nu var) och tränade med bilen, vid 11-tiden så sen dess har jag varit ensam eftersom Anders följde med. De kommer hem vid midnatt någon gång så det ska bli skönt att vara ensam lite till.

Imorgon kommer mamma hit och då ska vi åka till jobbet och hämta Ebba och Alba. Det ska bli mycket trevligt. Sen ska jag antagligen träffa Tette lite senare också, så att hon kan få se sötnosarna :)

Nej, nu ska jag spela lite gitarr ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback