Jag har köpt ny mobil



Jag fick värsta rycket idag :)


Min mobil har varit paj ganska länge nu, så syster och jag satte oss vid datorn och kollade vad siba och elgiganten hade för trevliga mobiler att erbjuda, och jag föll nästan direkt för denna, Samsung U700. Min kusin fia har en likadan. Så jag bestämde mig för att jag ville ha den mobilen och att jag ville åka och köpa den på momangen. Men den fanns varken i Trollhättan eller i Uddevalla, så jag frågade min bror ifall vi kunde få låna hans bil och köra till Göteborg och köpa mobilen. Så det gjorde vi, superbra gick det. Så nu har jag en ny mobil. :D
Jag har inte bytt nummer för de som undrar ;)

Postat av: Tette

Svar: Jag vet, skit snällt av dig!



Åhh, va nice mobil!

2008-08-22 @ 21:44:32
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: mar

vad fin mobil!!! Ta med den på måndag, så jag får se den!!!



:P

2008-08-23 @ 17:42:18
Postat av: Emma

SVAR TILL MAR:

Taack :D Självklart! :)

2008-08-23 @ 21:04:14
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback