UTMANAD!

Jag blev utmanad av: Maria

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Mina två största förebilder när jag var "liten", var mina två syskon, Maria och Anders.

2. När jag gick på högstadiet, var jag lite små förälskad i min mentor, Daniel Olsson.

3. Jag har vart i 18 länder, men bara flugit till ett land, Spanien. Fast jag har även bilat ner till spanien några gånger.

4. Jag har blivit opererad i munnen :P

5. Jag fick min första kyss när jag gick i 2:an på lågstadiet, av min dåvarande pojkvän, Jesper Lunde.

6. Jag har spelat gitarr sen jag var 10, alltså i 7 år nu :D

Jag utmanar:
Stephanie
Sen vet jag tyvärr inga mer bloggar... :P

Postat av: Tette

haha, jaha då var det bara att sätta igång att fundera på sex saker om mig :P

2008-08-14 @ 22:34:16
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: Viktoria

Svar:Okej prövade endel länkar men dom fungerade inte :(

2008-08-15 @ 19:18:18
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback